Тушева В. В.
(2016)
Культурологічний підхід як теоретико-методологічна основа стратегії формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів музики.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
С. 155–161.
ISSN 2076-6173
Анотація
В статті обґрунтовується перспективність і продуктивність застосування культурологічного підходу як концептуального і теоретичного фундаменту розв’язання проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики. На основі теоретичного аналізу культурологічних і педагогічних джерел розкриваються такі методологічно значущі принципи культурологічного підходу, як культуровідповідність, полікультурність, культуротворчість, інтегративність. Окреслені можливі зміни у змісті вищої музично-педагогічної освіти у контексті культурологічної парадигми.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
культурологічний підхід, культурологічна освіта, людина культури, науково-дослідницька культура майбутнього вчителя музики як особистісний феномен, творчість, культуродоцільні педагогічні технології |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
30 Січ 2017 20:24 |
Оновлення: |
30 Січ 2017 20:32 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23524 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |