Ящук С. П.
(2016)
Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
С. 175–179.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті представлено один із найперспективніших напрямів розвитку творчих здібностей особистості, необхідних сучасному фахівцю, проблемне навчання. З’ясовано, що проблемне навчання передбачає засвоєння студентами знань і способів дій проблемним шляхом у кілька етапів: створення проблемної ситуації, аналіз і формування проблеми, висунення гіпотез. Обґрунтовано, що залежно від рівня самостійності студентів у навчальній діяльності використовують відповідний метод проблемного навчання: проблемний виклад, частково-пошуковий і дослідницький методи.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |