Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів

Ящук С. П. (2016) Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 175–179. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 36.pdf]
Preview
Текст
36.pdf

Завантажити (350kB) | Preview

Анотація

У статті представлено один із найперспективніших напрямів розвитку творчих здібностей особистості, необхідних сучасному фахівцю, проблемне навчання. З’ясовано, що проблемне навчання передбачає засвоєння студентами знань і способів дій проблемним шляхом у кілька етапів: створення проблемної ситуації, аналіз і формування проблеми, висунення гіпотез. Обґрунтовано, що залежно від рівня самостійності студентів у навчальній діяльності використовують відповідний метод проблемного навчання: проблемний виклад, частково-пошуковий і дослідницький методи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: технологія, розвивальне навчання, проблемне навчання, проектна технологія.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 20:32
Оновлення: 30 Січ 2017 20:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23528
ДСТУ 8302:2015: Ящук С. П. Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 175–179.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу