Ящук С. П. (2016) Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 175–179. ISSN 2076-6173.
36.pdf
Завантажити (350kB) | Preview
Анотація
У статті представлено один із найперспективніших напрямів розвитку творчих здібностей особистості, необхідних сучасному фахівцю, проблемне навчання. З’ясовано, що проблемне навчання передбачає засвоєння студентами знань і способів дій проблемним шляхом у кілька етапів: створення проблемної ситуації, аналіз і формування проблеми, висунення гіпотез. Обґрунтовано, що залежно від рівня самостійності студентів у навчальній діяльності використовують відповідний метод проблемного навчання: проблемний виклад, частково-пошуковий і дослідницький методи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | технологія, розвивальне навчання, проблемне навчання, проектна технологія. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 20:32 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 20:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23528 |
ДСТУ 8302:2015: | Ящук С. П. Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 175–179. |