Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів

Ящук, С. П. (2016) Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). pp. 175-179. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (350kB) | Preview

Abstract

У статті представлено один із найперспективніших напрямів розвитку творчих здібностей особистості, необхідних сучасному фахівцю, проблемне навчання. З’ясовано, що проблемне навчання передбачає засвоєння студентами знань і способів дій проблемним шляхом у кілька етапів: створення проблемної ситуації, аналіз і формування проблеми, висунення гіпотез. Обґрунтовано, що залежно від рівня самостійності студентів у навчальній діяльності використовують відповідний метод проблемного навчання: проблемний виклад, частково-пошуковий і дослідницький методи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: технологія, розвивальне навчання, проблемне навчання, проектна технологія.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Jan 2017 20:32
Last Modified: 30 Jan 2017 20:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23528

Actions (login required)

View Item View Item