Журавльова, Л. П., Шпак, М. М.
(2016)
Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів.
Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія) (3 (54)).
с. 52-57.
ISSN 2078-1687
Опис
Авторами розкрито поняття емоційного інтелекту особистості як психологічного феномену,
проаналізовано його структурно-функціональні особливості. Встановлено, що саморегуляція є структурною
складовою емоційного інтелекту. Емоційна саморегуляція передбачає здатність управляти своїм емоційним
станом, гнучко афективно реагувати на різні життєві події. Ми розглядаємо емоційну саморегуляцію, з од-
ного боку, як показник конативного компонента емоційного інтелекту, з іншого, як один із найважливіших
психологічних механізмів його розвитку. Доведено, що у молодших школярів розвивається довільність регуляції
власним емоційним станом та поведінкою. Обґрунтовано, що емоційна саморегуляція та розвиток емоційного
інтелекту загалом забезпечують психологічне благополуччя дитини.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |