Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів

Журавльова Л. П., Шпак М. М. (2016) Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія) (3 (54)). С. 52–57. ISSN 2078-1687

[img]
Preview
Текст
Download (299kB) | Preview

Анотація

Авторами розкрито поняття емоційного інтелекту особистості як психологічного феномену, проаналізовано його структурно-функціональні особливості. Встановлено, що саморегуляція є структурною складовою емоційного інтелекту. Емоційна саморегуляція передбачає здатність управляти своїм емоційним станом, гнучко афективно реагувати на різні життєві події. Ми розглядаємо емоційну саморегуляцію, з од- ного боку, як показник конативного компонента емоційного інтелекту, з іншого, як один із найважливіших психологічних механізмів його розвитку. Доведено, що у молодших школярів розвивається довільність регуляції власним емоційним станом та поведінкою. Обґрунтовано, що емоційна саморегуляція та розвиток емоційного інтелекту загалом забезпечують психологічне благополуччя дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект; емоції; емоційна саморегуляція; емоційний самоконтроль; молодші школярі.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 31 Січ 2017 14:56
Оновлення: 05 Вер 2018 21:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23549

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу