Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів

Журавльова, Л. П. and Шпак, М. М. (2016) Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія) (3 (54)). pp. 52-57. ISSN 2078-1687

[img]
Preview
Text
Download (299kB) | Preview

Abstract

Авторами розкрито поняття емоційного інтелекту особистості як психологічного феномену, проаналізовано його структурно-функціональні особливості. Встановлено, що саморегуляція є структурною складовою емоційного інтелекту. Емоційна саморегуляція передбачає здатність управляти своїм емоційним станом, гнучко афективно реагувати на різні життєві події. Ми розглядаємо емоційну саморегуляцію, з од- ного боку, як показник конативного компонента емоційного інтелекту, з іншого, як один із найважливіших психологічних механізмів його розвитку. Доведено, що у молодших школярів розвивається довільність регуляції власним емоційним станом та поведінкою. Обґрунтовано, що емоційна саморегуляція та розвиток емоційного інтелекту загалом забезпечують психологічне благополуччя дитини.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: емоційний інтелект; емоції; емоційна саморегуляція; емоційний самоконтроль; молодші школярі.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of the Developmental Psychology and Consultancy
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 31 Jan 2017 14:56
Last Modified: 05 Sep 2018 21:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23549

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics