Акредитація програм дистанційного навчання як інноваційний компонент менеджменту освіти США

Малярчук О. В. (2007) Акредитація програм дистанційного навчання як інноваційний компонент менеджменту освіти США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. С. 171–174.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано процес надання акредитації програмам дистанційного навчання, які пропонують провайдери вищої освіти США; розкрито сутність поняття "акредитація"; висвітлено діяльність акредитаційних органів або асоціацій, які підтримують програми дистанційного навчання в США.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 25 Лист 2008 09:47
Оновлення: 14 Серп 2015 18:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2371

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу