Акредитація програм дистанційного навчання як інноваційний компонент менеджменту освіти США

Малярчук, О. В. (2007) Акредитація програм дистанційного навчання як інноваційний компонент менеджменту освіти США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. pp. 171-174.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано процес надання акредитації програмам дистанційного навчання, які пропонують провайдери вищої освіти США; розкрито сутність поняття "акредитація"; висвітлено діяльність акредитаційних органів або асоціацій, які підтримують програми дистанційного навчання в США.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: Т.П. Войтко
Date Deposited: 25 Nov 2008 09:47
Last Modified: 14 Aug 2015 18:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2371

Actions (login required)

View Item View Item