Суспільна свідомість як об'єкт маніпулювання засобами масової інформації

Зайко, Л. Я. (2015) Суспільна свідомість як об'єкт маніпулювання засобами масової інформації. Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права (21). с. 219-240.

[img]
Перегляд
pdf
Download (347kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 20 Лют 2017 10:55
Останні зміни: 20 Лют 2017 10:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23930

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу