Суспільна свідомість як об'єкт маніпулювання засобами масової інформації

Зайко Л. Я. (2015) Суспільна свідомість як об'єкт маніпулювання засобами масової інформації. Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права (21). С. 219–240.

[img]
Preview
pdf
Download (347kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 20 Лют 2017 10:55
Оновлення: 20 Лют 2017 10:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23930

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу