Роль навчально-польової практики у формуванні природознавчих компетентностей у майбутніх учителів початкових класів

Астахова Л. Є., Муж Г. В. (2008) Роль навчально-польової практики у формуванні природознавчих компетентностей у майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). С. 49–52. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (134kB) | Preview

Опис

У статті розглядається питання ролі навчально-польової практики як необхідної умови формування професійних природознавчих компетентностей учителя початкових класів. Особлива увага приділяється навчально-польовій практиці як формі залучення студентів до вмотивованої пізнавальної діяльності, самостійного наукового пошуку, проведення спостереження і систематизації отриманих результатів.

Тип ресурсу: Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 25 Лист 2008 11:56
Оновлення: 16 Бер 2016 10:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2456

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу