Роль навчально-польової практики у формуванні природознавчих компетентностей у майбутніх учителів початкових класів

Астахова, Л. Є., Муж, Г. В. (2008) Роль навчально-польової практики у формуванні природознавчих компетентностей у майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). pp. 49-52. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (134kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається питання ролі навчально-польової практики як необхідної умови формування професійних природознавчих компетентностей учителя початкових класів. Особлива увага приділяється навчально-польовій практиці як формі залучення студентів до вмотивованої пізнавальної діяльності, самостійного наукового пошуку, проведення спостереження і систематизації отриманих результатів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Botany, Biological Resources and Conservation of Biological Diversity
Depositing User: С.В. Лінійчук
Date Deposited: 25 Nov 2008 11:56
Last Modified: 16 Mar 2016 10:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2456

Actions (login required)

View Item View Item