Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 254-261.

[img]
Перегляд
Text
Download (237kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата внесення: 22 Трав 2017 17:37
Останні зміни: 22 Трав 2017 17:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24649

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу