Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 254-261.
|
Text
Download (237kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач, що депонує: | професор Олена Євгеніївна Антонова |
Дата внесення: | 22 Трав 2017 17:37 |
Останні зміни: | 22 Трав 2017 17:37 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24649 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |