Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 254–261.

[img]
Preview
Текст
Download (237kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 22 Трав 2017 17:37
Оновлення: 22 Трав 2017 17:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24649

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу