Мирончук Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 254–261.
|
Текст
Download (237kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | професор Олена Євгеніївна Антонова |
Дата подачі: | 22 Трав 2017 17:37 |
Оновлення: | 22 Трав 2017 17:37 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24649 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |