Клименюк Ю. М. (2008) Особливості навчання і виховання обдарованих дітей у новаторських навчально-виховних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). С. 50–53. ISSN 2076-6173.
Preview
08kyumvz.pdf
Завантажити (131kB) | Preview
Анотація
У статті наведено результати дослідження рівня готовності вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми, а також проаналізовано діяльність новаторських навчально-виховних закладів з цією категорією учнів. Наголошується на необхідності відповідної підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми, для чого пропонується спеціальний курс для студентів педагогічних університетів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 11:19 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:55 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2465 |