Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз

Заблоцька, О. С. (2008) Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). pp. 63-68.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (157kB) | Preview

Abstract

У статті викладено результати порівняльного аналізу компетентнісного підходу до навчання у вищій школі з традиційними й інноваційними підходами. Серед останніх – особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Визначено особливості компетентнісного підходу як освітньої інновації. Установлено відмінності між результатами навчання за знаннєвою парадигмою (знаннями, вміннями, навичками) і ″компетенціями″ як одиницями та результатами компетентнісного підходу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: С.В. Лінійчук
Date Deposited: 25 Nov 2008 12:02
Last Modified: 14 Aug 2015 18:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2473

Actions (login required)

View Item View Item