Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз

Заблоцька О. С. (2008) Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). С. 63–68.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (157kB) | Preview

Анотація

У статті викладено результати порівняльного аналізу компетентнісного підходу до навчання у вищій школі з традиційними й інноваційними підходами. Серед останніх – особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Визначено особливості компетентнісного підходу як освітньої інновації. Установлено відмінності між результатами навчання за знаннєвою парадигмою (знаннями, вміннями, навичками) і ″компетенціями″ як одиницями та результатами компетентнісного підходу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 25 Лист 2008 12:02
Оновлення: 14 Серп 2015 18:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2473

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу