Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства

Свистун, О., Калініченко, О. О. (2017) Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

[img]
Перегляд
pdf
Download (396kB) | Перегляд

Опис

В сучасних умовах господарювання зростає обсяг інформації, підвищується її цінність для кожного суб’єкта ринкових відносин. Також підвищилась роль маркетингових комунікацій разом із зростанням ролі маркетингу на кожному підприємстві. Саме маркетингові комунікації забезпечують обмін інформацією між виробниками та споживачами в процесі реалізації товарів на ринку

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 31 Трав 2017 09:19
Останні зміни: 31 Трав 2017 09:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24783

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу