Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства

Свистун О., Калініченко О. О. (2017) Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг"..

[thumbnail of Svistun_O_Udoskonalennya_marketingovoyi_komunikatsiynoyi_politiki.PDF]
Preview
pdf
Svistun_O_Udoskonalennya_marketingovoyi_komunikatsiynoyi_politiki.PDF

Завантажити (396kB) | Preview

Анотація

В сучасних умовах
господарювання зростає обсяг інформації, підвищується її цінність для кожного
суб’єкта ринкових відносин. Також підвищилась роль маркетингових комунікацій
разом із зростанням ролі маркетингу на кожному підприємстві. Саме маркетингові
комунікації забезпечують обмін інформацією між виробниками та споживачами в
процесі реалізації товарів на ринку

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 31 Трав 2017 09:19
Оновлення: 31 Трав 2017 09:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24783
ДСТУ 8302:2015: Свистун О., Калініченко О. О. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг". 2017..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу