Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова Т. П. (2017) Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(85)). С. 46–52. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (417kB) | Preview

Анотація

У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм). Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор, синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і прагматичному аспектах.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2017 13:06
Оновлення: 31 Трав 2017 13:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24786

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу