Ковальова Т. П.
(2017)
Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(85)).
С. 46–52.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної
реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні
компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм).
Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор,
синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і
прагматичному аспектах.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |