Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова, Т. П. (2017) Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(85)). с. 46-52. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (417kB) | Перегляд

Опис

У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм). Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор, синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і прагматичному аспектах.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 31 Трав 2017 13:06
Останні зміни: 31 Трав 2017 13:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24786

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу