Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова, Т. П. (2017) Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(85)). pp. 46-52. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (417kB) | Preview

Abstract

У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм). Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор, синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і прагматичному аспектах.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 31 May 2017 13:06
Last Modified: 31 May 2017 13:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24786

Actions (login required)

View Item View Item