Взаємодія суб’єктів освітнього простору в педагогічній концепції А.С.Макаренка

Якса, Н. В. (2008) Взаємодія суб’єктів освітнього простору в педагогічній концепції А.С.Макаренка. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). pp. 91-96.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (175kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються ідеї А.С. Макаренка щодо взаємодії суб’єктів освітньо-виховного процесу. Подаються основні характеристики поняття "суб’єкт", які наводяться в роботах видатного педагога. Особлива увага приділяється методу проектів, який успішно застосовував А.С. Макаренко в роботі з вихованцями. Розкриваються шляхи впровадження ідей А.С. Макаренка у процесі педагогічного проектування. Аналізуються функції педагогічних ситуацій продуктивної взаємодії та їх позиційні характеристики. Новаторські ідеї реалізовано в авторській педагогічній технології міжкультурної взаємодії, що пройшла апробацію у ВНЗ.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LA History of education
Depositing User: Т.І. Поліковська
Date Deposited: 08 Dec 2008 12:22
Last Modified: 14 Aug 2015 18:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2484

Actions (login required)

View Item View Item