Організаційно-управлінські засади методичної підготовки майбутніх учителів музики

Бодрова, Т. О. (2017) Організаційно-управлінські засади методичної підготовки майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). pp. 38-42. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (368kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено обґрунтування проблеми оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики на основі підвищення ефективності її організаційно-управлінських механізмів. В результаті аналізу протиріч сучасної мистецької освіти крізь призму контекстного підходу було з’ясовано, що вагомими чинниками успішності в оволодінні студентами методикою викладання музичного мистецтва є етапність, конвергентність, комплексність, інтегративність та концентричність педагогічної взаємодії учасників навчального процесу у всій сукупності зовнішніх і внутрішніх організаційно-управлінських факторів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мистецька освіта, вчитель XXI століття, організаційно-управлінська сфера, зміст музично-педагогічної освіти, методичний контекст, оптимізація.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 06 Jun 2017 17:34
Last Modified: 06 Jun 2017 17:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24894

Actions (login required)

View Item View Item