Максимова О. О.
(2017)
Методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності
дошкільників.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
С. 118–122.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті подається визначення поняття ''здоров’язбережувальна компетентність дошкільників'', розкривається його суть з точки зору триєдності сторін здоров’я (фізичне, психічне, духовне), аналізуються завдання, які стоять перед вихователем щодо збереження, підтримання та примноження здоров’я дітей, окреслюються принципи валеологічного виховання дітей. Визначено умови оптимального формування здоров’язбережувальної компетентності, де більш глибоко проаналізовано технології, які можна використовувати у ДНЗ з даного напрямку роботи, та форми роботи з педагогічним колективом.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
здоров’язбережувальна компетентність дошкільників, алгоритм здоров’япідтримуючого способу життя, завдання та принципи валеологічного виховання, здоров'язбережувальні технології. |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
08 Черв 2017 17:27 |
Оновлення: |
08 Черв 2017 17:35 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24926 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |