Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників

Максимова О. О. (2017) Методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 118–122. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 23.pdf]
Preview
Текст
23.pdf

Завантажити (356kB) | Preview

Анотація

У статті подається визначення поняття ''здоров’язбережувальна компетентність дошкільників'', розкривається його суть з точки зору триєдності сторін здоров’я (фізичне, психічне, духовне), аналізуються завдання, які стоять перед вихователем щодо збереження, підтримання та примноження здоров’я дітей, окреслюються принципи валеологічного виховання дітей. Визначено умови оптимального формування здоров’язбережувальної компетентності, де більш глибоко проаналізовано технології, які можна використовувати у ДНЗ з даного напрямку роботи, та форми роботи з педагогічним колективом.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність дошкільників, алгоритм здоров’япідтримуючого способу життя, завдання та принципи валеологічного виховання, здоров'язбережувальні технології.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 08 Черв 2017 17:27
Оновлення: 08 Черв 2017 17:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24926
ДСТУ 8302:2015: Максимова О. О. Методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 118–122.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу