Савельчук, І. Б.
(2017)
Парадигмальний підхід до підготовки фахівців соціальної сфери.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (85)).
с. 142-146.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті висвітлені особливості застосування категорії ''парадигма'' у теоретичній та практичній діяльності. Доводиться продуктивність структурно-змістового аналізу категорій ''парадигма'' та ''методологія'' щодо виявлення їх сутнісних ознак. Автором запропоновано парадигмальний підхід до підготовки соціальних працівників, що вибудовується завдяки інтеграції парадигм професійної освіти, соціальної педагогіки та соціальної роботи, університетської освіти, інноваційного університету.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
парадигма, методологія, системна методологія, парадигмальний підхід, методологія підготовки соціальних працівників. |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
08 Черв 2017 17:43 |
Останні зміни: |
08 Черв 2017 17:50 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24932 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |