Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів

Ямін Яо (2017) Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). С. 173–177. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (352kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена дослідженню питань музично-педагогічної та вокальної освіти в Китаї. Розглянуто особливості навчальних програм та структури музично-педагогічної освіти в Китаї. Визначено значення попередньої вокальної підготовки китайських студентів для розробки і впровадження методики самоорганізації навчального простору в українських вищих навчальних закладах мистецького напрямку.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: музично-педагогічна освіта, вокал, самоорганізація, навчальний простір, педагог-музикант, адаптація, китайські студенти.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 08 Черв 2017 20:57
Оновлення: 08 Черв 2017 20:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24939

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу