Ямін, Яо
(2017)
Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
с. 173-177.
ISSN 2076-6173
Опис
Стаття присвячена дослідженню питань музично-педагогічної та вокальної освіти в Китаї. Розглянуто особливості навчальних програм та структури музично-педагогічної освіти в Китаї. Визначено значення попередньої вокальної підготовки китайських студентів для розробки і впровадження методики самоорганізації навчального простору в українських вищих навчальних закладах мистецького напрямку.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
музично-педагогічна освіта, вокал, самоорганізація, навчальний простір, педагог-музикант, адаптація, китайські студенти. |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
08 Черв 2017 20:57 |
Останні зміни: |
08 Черв 2017 20:57 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24939 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |