Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів

Ямін, Яо (2017) Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 173-177. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (352kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена дослідженню питань музично-педагогічної та вокальної освіти в Китаї. Розглянуто особливості навчальних програм та структури музично-педагогічної освіти в Китаї. Визначено значення попередньої вокальної підготовки китайських студентів для розробки і впровадження методики самоорганізації навчального простору в українських вищих навчальних закладах мистецького напрямку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: музично-педагогічна освіта, вокал, самоорганізація, навчальний простір, педагог-музикант, адаптація, китайські студенти.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 08 Черв 2017 20:57
Останні зміни: 08 Черв 2017 20:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24939

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу