Ямін Яо
(2017)
Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
С. 173–177.
ISSN 2076-6173
Анотація
Стаття присвячена дослідженню питань музично-педагогічної та вокальної освіти в Китаї. Розглянуто особливості навчальних програм та структури музично-педагогічної освіти в Китаї. Визначено значення попередньої вокальної підготовки китайських студентів для розробки і впровадження методики самоорганізації навчального простору в українських вищих навчальних закладах мистецького напрямку.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
музично-педагогічна освіта, вокал, самоорганізація, навчальний простір, педагог-музикант, адаптація, китайські студенти. |
Класифікатор: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
08 Черв 2017 20:57 |
Оновлення: |
08 Черв 2017 20:57 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24939 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |