Ящук С. П.
(2017)
Застосування інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-правової компетентності студентів у вишах України, Європейського Союзу та Великобританії: порівняльний аспект.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
С. 178–182.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розглядається, на підставі порівняльного аналізу, педагогічний процес у вищих навчальних закладах України, Європейського Союзу та Великобританії зі спеціальності ''Соціальна робота'' в аспекті формування професійно-правової компетентності студентів. На підставі аналізу наукових, довідникових джерел, визначено особливості застосування інтерактивних технологій навчання у освітньому процесі найпопулярніших вищих навчальних закладів, зокрема Норвегії, Великобританії, Фінляндії, Бельгії, з підготовки соціальних працівників зі ступенями бакалавр та магістр.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
технології, інтерактивні технології, соціальна робота, соціальний працівник, правова компетентність, християнська соціальна практика, полікультурне середовище |
Класифікатор: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
08 Черв 2017 18:10 |
Оновлення: |
08 Черв 2017 18:18 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24940 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |