Ящук, С. П.
(2017)
Застосування інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-правової компетентності студентів у вишах України, Європейського Союзу та Великобританії: порівняльний аспект.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
pp. 178-182.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті розглядається, на підставі порівняльного аналізу, педагогічний процес у вищих навчальних закладах України, Європейського Союзу та Великобританії зі спеціальності ''Соціальна робота'' в аспекті формування професійно-правової компетентності студентів. На підставі аналізу наукових, довідникових джерел, визначено особливості застосування інтерактивних технологій навчання у освітньому процесі найпопулярніших вищих навчальних закладів, зокрема Норвегії, Великобританії, Фінляндії, Бельгії, з підготовки соціальних працівників зі ступенями бакалавр та магістр.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
технології, інтерактивні технології, соціальна робота, соціальний працівник, правова компетентність, християнська соціальна практика, полікультурне середовище |
Subjects: |
L Education > L Education (General) |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
08 Jun 2017 18:10 |
Last Modified: |
08 Jun 2017 18:18 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24940 |
Actions (login required)
 |
View Item |