Event-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікацій

Карпюк О. А., Сингаєвська А. О. (2017) Event-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікацій. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку:колект. монографія. Видавництво Євенок О.О., Житомир, С. 331–359.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 07 Лип 2017 09:07
Оновлення: 07 Лип 2017 09:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25080

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу