Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ

Марчук, К. А., Пирог, Г. В. (2017) Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 2 (2). с. 37-41. ISSN 2312-3206

[img]
Перегляд
Text
Download (375kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито результати наративного дослідження формування базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Проаналізовано студентські автонаративи за типами: емоційно-нейтральним, емоційно-позитивним, емоційно-негативним, амбівалентним; окреслено особливості формування базової життєвої позиції студентів у кожному з типів автонаративу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: наратив, автонаратив, мімезис, дієгезис, емоційно-нейтральний, емоційно-позитивний, емоційно-негативний, амбівалентний типи автонаративу.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 21 Серп 2017 12:34
Останні зміни: 21 Серп 2017 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25160

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу