Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ

Марчук К. А., Пирог Г. В. (2017) Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 2 (2). С. 37–41. ISSN 2312-3206

[img]
Preview
Текст
Download (375kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито результати наративного дослідження формування базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Проаналізовано студентські автонаративи за типами: емоційно-нейтральним, емоційно-позитивним, емоційно-негативним, амбівалентним; окреслено особливості формування базової життєвої позиції студентів у кожному з типів автонаративу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: наратив, автонаратив, мімезис, дієгезис, емоційно-нейтральний, емоційно-позитивний, емоційно-негативний, амбівалентний типи автонаративу.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 21 Серп 2017 12:34
Оновлення: 21 Серп 2017 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25160

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу