Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ

Марчук, К. А. and Пирог, Г. В. (2017) Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 2 (2). pp. 37-41. ISSN 2312-3206

[img]
Preview
Text
Download (375kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито результати наративного дослідження формування базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Проаналізовано студентські автонаративи за типами: емоційно-нейтральним, емоційно-позитивним, емоційно-негативним, амбівалентним; окреслено особливості формування базової життєвої позиції студентів у кожному з типів автонаративу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: наратив, автонаратив, мімезис, дієгезис, емоційно-нейтральний, емоційно-позитивний, емоційно-негативний, амбівалентний типи автонаративу.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of the Developmental Psychology and Consultancy
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 21 Aug 2017 12:34
Last Modified: 21 Aug 2017 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25160

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics