До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки

Карплюк, С. О. (2008) До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). pp. 151-154. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (139kB) | Preview

Abstract

У статті на основі аналізу історико-педагогічних джерел розглянуто деякі аспекти розвитку відомих форм організації навчання. Відзначено внесок вітчизняних педагогів у розвиток даної проблеми на різних етапах її становлення. Розкриваються позитивні риси та недоліки взаємонавчання. Визначені можливості його подальшого вдосконалення та активного впровадження в сучасній школі.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: О.В. Дьомкіна
Date Deposited: 08 Dec 2008 13:12
Last Modified: 14 Jun 2016 19:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2519

Actions (login required)

View Item View Item