До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки

Карплюк С. О. (2008) До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). С. 151–154. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (139kB) | Preview

Опис

У статті на основі аналізу історико-педагогічних джерел розглянуто деякі аспекти розвитку відомих форм організації навчання. Відзначено внесок вітчизняних педагогів у розвиток даної проблеми на різних етапах її становлення. Розкриваються позитивні риси та недоліки взаємонавчання. Визначені можливості його подальшого вдосконалення та активного впровадження в сучасній школі.

Тип ресурсу: Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: О.В. Дьомкіна
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:12
Оновлення: 14 Черв 2016 19:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2519

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу