Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

Гаврилюк, С. М., Поліщук, О. В. (2017) Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 80-85. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (355kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена проблемі розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів в умовах модернізації змісту сучасної дошкільної освіти, упровадження нової парадигми виховання, метою якої є формування людини новітнього часу, розвиток її креативних можливостей та творчого потенціалу. У статті узагальнено та сформульовано визначення поняття «креативність». Обґрунтовано принципи професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості. З’ясовано роль вихователя у розвитку творчого потенціалу особистості, починаючи з раннього дошкільного віку. Визначено показники творчого потенціалу особистості вихователя дітей дошкільного віку. Висновки мають теоретичне і практичне значення для актуалізації творчої діяльності фахівців дошкільної освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: творча особистість, педагогічна творчість, креативність, творча самореалізація
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 11 Вер 2017 18:50
Останні зміни: 11 Вер 2017 18:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25232

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу