Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

Гаврилюк, С. М., Поліщук, О. В. (2017) Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 80-85. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (355kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів в умовах модернізації змісту сучасної дошкільної освіти, упровадження нової парадигми виховання, метою якої є формування людини новітнього часу, розвиток її креативних можливостей та творчого потенціалу. У статті узагальнено та сформульовано визначення поняття «креативність». Обґрунтовано принципи професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості. З’ясовано роль вихователя у розвитку творчого потенціалу особистості, починаючи з раннього дошкільного віку. Визначено показники творчого потенціалу особистості вихователя дітей дошкільного віку. Висновки мають теоретичне і практичне значення для актуалізації творчої діяльності фахівців дошкільної освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: творча особистість, педагогічна творчість, креативність, творча самореалізація
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 11 Sep 2017 18:50
Last Modified: 11 Sep 2017 18:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25232

Actions (login required)

View Item View Item