Гедзик, А. М.
(2017)
Термінологічна складова професійно-графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
с. 86-90.
ISSN 2076-6173
Опис
В статті розглянуті питання можливості оптимізації процесу графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на початковому етапі вивчення інженерної графіки. Доводиться, що однією з обов’язкових умов, яка повинна реалізовуватись при будь-якому «форматі» графічної підготовки, що дозволяє людині успішно оперувати графічними засобами будь-якого рівня, аналізувати конструктивні та інші особливості предметів і об’єктів різного призначення, приймати, зберігати й передавати інформацію загальноприйнятою в науці і техніці міжнародною графічною мовою, є оволодіння відповідною термінологією креслення. Проведено аналіз термінологічної основи графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |