Гедзик А. М. (2017) Термінологічна складова професійно-графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 86–90. ISSN 2076-6173.
17.pdf
Завантажити (338kB) | Preview
Анотація
В статті розглянуті питання можливості оптимізації процесу графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на початковому етапі вивчення інженерної графіки. Доводиться, що однією з обов’язкових умов, яка повинна реалізовуватись при будь-якому «форматі» графічної підготовки, що дозволяє людині успішно оперувати графічними засобами будь-якого рівня, аналізувати конструктивні та інші особливості предметів і об’єктів різного призначення, приймати, зберігати й передавати інформацію загальноприйнятою в науці і техніці міжнародною графічною мовою, є оволодіння відповідною термінологією креслення. Проведено аналіз термінологічної основи графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійно-графічна підготовка, зміст графічної підготовки, термінологічна основа графічної підготовки, проектування педагогічного процесу. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 18:53 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 19:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25233 |
ДСТУ 8302:2015: | Гедзик А. М. Термінологічна складова професійно-графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 86–90. |