Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Термінологічна складова професійно-графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів

Гедзик А. М. (2017) Термінологічна складова професійно-графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 86–90. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 17.pdf]
Preview
Текст
17.pdf

Завантажити (338kB) | Preview

Анотація

В статті розглянуті питання можливості оптимізації процесу графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на початковому етапі вивчення інженерної графіки. Доводиться, що однією з обов’язкових умов, яка повинна реалізовуватись при будь-якому «форматі» графічної підготовки, що дозволяє людині успішно оперувати графічними засобами будь-якого рівня, аналізувати конструктивні та інші особливості предметів і об’єктів різного призначення, приймати, зберігати й передавати інформацію загальноприйнятою в науці і техніці міжнародною графічною мовою, є оволодіння відповідною термінологією креслення. Проведено аналіз термінологічної основи графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно-графічна підготовка, зміст графічної підготовки, термінологічна основа графічної підготовки, проектування педагогічного процесу.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Вер 2017 18:53
Оновлення: 11 Вер 2017 19:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25233
ДСТУ 8302:2015: Гедзик А. М. Термінологічна складова професійно-графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 86–90.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу