Світоглядно-екологічний підхід до змісту природничої освіти в школі I ступеня

Грошовенко О. П. (2017) Світоглядно-екологічний підхід до змісту природничої освіти в школі I ступеня. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 96–100. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (393kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі реалізації гуманістичного підходу в умовах пошуку нової моделі природничої освіти в школі I ступеня. Проаналізовано стан і перспективи розвитку даної проблеми у сучасній педагогічній науці та практиці, обґрунтовано комплекс педагогічних умов навчально-виховної роботи спрямованої на формування екологічного світогляду дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення природознавства. У статті пріоритетну роль у реалізації світоглядно-екологічних установок молодших школярів відведено вчителеві. Ефективність вирішення проблеми виховання дітей, формування у них міцних знань, природничих компетентностей, залежить від здатності вчителя, розвиненості гуманістично-спрямованої системи ціннісних орієнтацій.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: молодші школярі, гуманізм, природнича освіта, педагогічні умови, професійна підготовка вчителя початкової школи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Вер 2017 19:01
Оновлення: 05 Груд 2017 15:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25235

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу