Грошовенко, О. П.
(2017)
Світоглядно-екологічний підхід до змісту природничої освіти в школі I ступеня.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
с. 96-100.
ISSN 2076-6173
Опис
Статтю присвячено проблемі реалізації гуманістичного підходу в умовах пошуку нової моделі природничої освіти в школі I ступеня. Проаналізовано стан і перспективи розвитку даної проблеми у сучасній педагогічній науці та практиці, обґрунтовано комплекс педагогічних умов навчально-виховної роботи спрямованої на формування екологічного світогляду дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення природознавства.
У статті пріоритетну роль у реалізації світоглядно-екологічних установок молодших школярів відведено вчителеві. Ефективність вирішення проблеми виховання дітей, формування у них міцних знань, природничих компетентностей, залежить від здатності вчителя, розвиненості гуманістично-спрямованої системи ціннісних орієнтацій.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |