Теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики

Дікун, І. А. (2017) Теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 101-105. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (335kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано спрямування сучасної мистецької освіти на підготовку та виховання фахівця, здатного до творчого саморозвитку та самореалізації, професійного вдосконалення та активної педагогічної творчості. Розглянуто феномен творчості, творчої діяльності в дослідженнях науковців різних галузей знань. Окреслено теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики. Розкрито значення художньої діяльності в професійній діяльності вчителя музики. Визначено рівні музичного сприймання та види музичної діяльності, з яких складається інститут музичної культури суспільства. Обґрунтовано спрямованість професійної діяльності педагога-музиканта на формування досвіду творчої діяльності. Визначено роль педагогічної та музичної імпровізації у створенні творчого характеру музично-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: художня діяльність, музична діяльність, музично-педагогічна діяльність, досвід творчої діяльності майбутнього вчителя музики.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 11 Sep 2017 19:04
Last Modified: 11 Sep 2017 19:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25236

Actions (login required)

View Item View Item