Розвиток рефлексивної компетентності та суб'єктності як ознак обдарованої особистості майбутнього педагога у ВНЗ

Желанова, В. В (2017) Розвиток рефлексивної компетентності та суб'єктності як ознак обдарованої особистості майбутнього педагога у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 118-122. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (333kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано актуальність проблеми освіти й педагогічного супроводу обдарованої молоді. Проаналізовано феномен «обдарована дитина» у дослідженнях провідних науковців сучасності. Запропоновано авторське трактування рефлексивної компетентності, що ґрунтується на засадах метакомпетентності та інтегративної характеристики особистості. Представлено рефлексивну компетентність та суб’єктність як ознаки обдарованої особистості студента. Розглянуто мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний складники рефлексивної компетентності. Репрезентовано професійну позицію, педагогічну активність, суб’єктний досвід, здатність до рефлексії, антиципацію як компоненти суб’єктності особистості майбутнього педагога. Проаналізовано динаміку розвитку складників рефлексивної компетентності та суб’єктності у форматі процесів рефлексіогенезу та суб’єктогенезу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ознаки обдарованості, рефлексивна компетентність, суб’єктність, рефлексіогенез, суб’єктогенез
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 11 Sep 2017 19:14
Last Modified: 11 Sep 2017 19:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25239

Actions (login required)

View Item View Item