Особливості професійної діяльності викладачів фармацевтичного профілю у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації

Козаченко Г. В. (2017) Особливості професійної діяльності викладачів фармацевтичного профілю у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 146–150. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (347kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються особливості професійної діяльності викладачів фармацевтичного профілю у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації. Визначено завдання фармацевтичної освіти, ключовим серед яких є, зокрема, забезпечення якісної підготовки освічених, компетентних, здатних до прийняття самостійних рішень сучасних фахівців фармацевтичної галузі. Автором запропоновано інформацію щодо навчальних закладів України, що здійснюють підготовку фахівців спеціальності 226 «Фармація» освітнього рівня «молодший спеціаліст» станом на 2016 рік. Виокремлено та охарактеризовано основні функції педагогічної діяльності: навчальну, науково-методичну, виховну. Здійснено характеристику основних форм організації навчання студентів-фармацевтів. З’ясовано, що ефективність професійної діяльності значною мірою визначає педагогічна компетентність викладача, яка формується і розвивається у процесі практичної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: викладач фармацевтичного профілю, фармацевтична освіта, формування компетентностей, навчальна, науково-методична, виховна діяльність викладача
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Вер 2017 20:06
Оновлення: 11 Вер 2017 20:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25244

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу