Формування та цілеспрямований розвиток обдарованої особистості: аспекти професійного самовизначенняв

Корінна Л. В. (2017) Формування та цілеспрямований розвиток обдарованої особистості: аспекти професійного самовизначенняв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 161–170. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (429kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемам особистісного самовизначення, професійної орієнтації ліцеїстів у освітньому просторі ліцею-інтернату для обдарованих дітей. Акцентовано увагу на особливостях профільного навчання – першого важливого етапу професійного самовизначення та виховання особистості, здатної до самореалізації, навчання впродовж життя. Визначено основні завдання створення профорієнтаційного простору навчального закладу. При цьому автором статті зазначено, що простір профільного самовизначення – це сукупність структурних підрозділів ліцею-інтернату, що мають загальні цілі, ресурси для їх досягнення та єдиний центр управління. Запропоновано опис педагогічного досвіду забезпечення реалізації творчого потенціалу всіх учасників навчально-виховного процесу. Подано структуру освітньої системи ліцею-інтернату.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійне самовизначення, профіль навчання, професійна орієнтація ліцеїстів, особистісне самовизначення, самореалізація, професійна перспектива, професія, фах, цінності, критичне мислення, креативність, обдарованість, інтереси , нахили, здібності
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 09:38
Оновлення: 12 Вер 2017 09:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25251

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу