Кочубей, Т. Д.
(2017)
Особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованою особистістю.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
с. 171-175.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті обґрунтовано проблему обдарованості як ключову в психолого-педагогічних та соціальних дослідженнях науковців і практиків, визначено її нормативно-правову базу. Розкрито змістове наповнення провідних понять проблеми. Висвітлено ознаки обдарованості та її основні види. Виокремлено проблеми соціальної адаптації інтелектуально обдарованих дітей. З’ясовано психолого-педагогічні аспекти та особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Обґрунтовано технології соціальної роботи з обдарованою особистістю. Окреслено методичні прийоми соціально-педагогічної діяльності, спрямовані на соціальних захист, підтримку обдарованих дітей та молоді з метою зменшення негативних наслідків мікросоціуму.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
обдарованість, обдаровані діти, соціально-педагогічна робота, соціальна адаптація, технології соціальної роботи |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
12 Вер 2017 09:46 |
Останні зміни: |
12 Вер 2017 09:51 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25253 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |