Особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованою особистістю

Кочубей Т. Д. (2017) Особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованою особистістю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 171–175. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (336kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано проблему обдарованості як ключову в психолого-педагогічних та соціальних дослідженнях науковців і практиків, визначено її нормативно-правову базу. Розкрито змістове наповнення провідних понять проблеми. Висвітлено ознаки обдарованості та її основні види. Виокремлено проблеми соціальної адаптації інтелектуально обдарованих дітей. З’ясовано психолого-педагогічні аспекти та особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Обґрунтовано технології соціальної роботи з обдарованою особистістю. Окреслено методичні прийоми соціально-педагогічної діяльності, спрямовані на соціальних захист, підтримку обдарованих дітей та молоді з метою зменшення негативних наслідків мікросоціуму.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: обдарованість, обдаровані діти, соціально-педагогічна робота, соціальна адаптація, технології соціальної роботи
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 09:46
Оновлення: 12 Вер 2017 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25253

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу