Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності

Мирончук Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 186–190. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (339kB) | Preview

Анотація

У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання; зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність, адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного, психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель, моделювання, контекстна підготовка, викладач вищої школи, ситуації самоорганізації.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 09:57
Оновлення: 12 Вер 2017 10:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25259

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу