Музика, О. Я., Король, А. М.
(2017)
Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
с. 203-207.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті окреслено головні завдання вищої педагогічної мистецької освіти. Визначено вимоги до
сучасного учителя образотворчого мистецтва. Здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми
мистецько-педагогічної освіти: професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя
образотворчого мистецтва. Розглянуто проблему саморозвитку та становлення особистості в
філософському, психолого-педагогічному та мистецькому контексті. Автором статті визначено
саморозвиток як спосіб особистісної самореалізації, генетично закладений у людині. Обґрунтовано
значення художньо-творчої обдарованості особистості як необхідної передумови досягнення високого
рівня саморозвитку. Окреслюються основні психолого-педагогічні умови, які сприятимуть ефективному
вирішенню зазначеної проблеми у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів-художників.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
художньо-творча обдарованість, професійно-особистісний саморозвиток, психолого-
педагогічні умови, самореалізація, майбутні вчителі образотворчого мистецтва |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
12 Вер 2017 10:13 |
Останні зміни: |
12 Вер 2017 10:20 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25263 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |