Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку

Музика О. Я., Король А. М. (2017) Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 203–207. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (343kB) | Preview

Анотація

У статті окреслено головні завдання вищої педагогічної мистецької освіти. Визначено вимоги до сучасного учителя образотворчого мистецтва. Здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми мистецько-педагогічної освіти: професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Розглянуто проблему саморозвитку та становлення особистості в філософському, психолого-педагогічному та мистецькому контексті. Автором статті визначено саморозвиток як спосіб особистісної самореалізації, генетично закладений у людині. Обґрунтовано значення художньо-творчої обдарованості особистості як необхідної передумови досягнення високого рівня саморозвитку. Окреслюються основні психолого-педагогічні умови, які сприятимуть ефективному вирішенню зазначеної проблеми у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів-художників.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: художньо-творча обдарованість, професійно-особистісний саморозвиток, психолого- педагогічні умови, самореалізація, майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 10:13
Оновлення: 12 Вер 2017 10:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25263

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу