Формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до творчої професійної діяльності

Петрович, О. Б., Лебедь, Ю. Б. (2017) Формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до творчої професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 219-223. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (435kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано необхідність підготовки фахівця нового типу, творчого педагога, готового до креативно-інноваційного виконання своєї професійної діяльності в сучасних умовах реформування освіти в Україні. Доведено важливість створення у ВНЗ відповідного творчого середовища й певних педагогічних умов, які стимулюватимуть до творчої діяльності, що пов’язано з потребою суспільства в неординарних креативних особистостях. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми формування готовності вчителя до фахової діяльності. Досліджено особливості формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до професійної креативності. Описано методику застосування інноваційних освітніх технологій під час вивчення навчальних дисциплін «Методика навчання української мови» та «Методика навчання української літератури».

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: педагогічна креативність, інноваційні освітні технології, творча особистість учителя, QR-квест, імітаційна гра, мультимедійна презентація.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Вер 2017 10:30
Останні зміни: 12 Вер 2017 10:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25266

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу