Петрович О. Б., Лебедь Ю. Б.
(2017)
Формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до творчої професійної діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
С. 219–223.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність підготовки фахівця нового типу, творчого педагога, готового до креативно-інноваційного виконання своєї професійної діяльності в сучасних умовах реформування освіти в Україні. Доведено важливість створення у ВНЗ відповідного творчого середовища й певних педагогічних умов, які стимулюватимуть до творчої діяльності, що пов’язано з потребою суспільства в неординарних креативних особистостях. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми формування готовності вчителя до фахової діяльності. Досліджено особливості формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до професійної креативності. Описано методику застосування інноваційних освітніх технологій під час вивчення навчальних дисциплін «Методика навчання української мови» та «Методика навчання української літератури».
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |