Проворова, Є. М., Цзінцзін, Чжан
(2017)
Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
с. 224-230.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті охарактеризовано мету, підходи, принципи, блоки, а також представлено практичну реалізацію моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Запропонована модель охоплює нормативно-цільовий, теоретико-методологічний, процесуально-змістовий, аналітико-результативний блоки, тісно взаємопов'язані цілями і завданнями щодо методичної підготовленості майбутнього вчителя музики. Окреслено наукові підходи, загальнодидактичні та специфічні принципи, функції, педагогічні умови, етапи реалізації моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики.
Перевірку моделі методичної підготовки у межах статті представлено на прикладі реалізації методики формування мистецької рефлексії у майбутніх учителів музики.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
модель, методична підготовка, майбутній учитель музики, загально дидактичні принципи, специфічні принципи, функції, педагогічні умови, мистецька рефлексія. |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
12 Вер 2017 10:35 |
Останні зміни: |
12 Вер 2017 10:40 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25270 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |