Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики

Слободянюк І. Ю. (2017) Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 254–260. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (919kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена питанню використання електронних засобів навчання у процесі вивчення фізики. Автором статті проаналізовано низку праць сучасних науковців у галузі педагогіки та фізики. Обґрунтовано, що використання електронних засобів навчання сприяє підвищенню інтересу і, як наслідок, посиленню ефективності навчання учнів. З’ясовано, що головним завданням електронних засобів навчання є трансформація інформації, що вивчається як візуальна, засвоєння якої є значно цікавішим та продуктивнішим. Подано класифікацію електронних засобів навчання за різними ознаками. На конкретних прикладах продемонстровано застосування деяких електронних засобів навчання на уроках фізики та визначено їх переваги.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Електронні засоби навчання, вивчення фізики, унаочнення навчального матеріалу, Інтернет-ресурси
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 11:39
Оновлення: 12 Вер 2017 11:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25276

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу