Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики

Слободянюк І. Ю. (2017) Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 254–260. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 47.pdf]
Preview
Текст
47.pdf

Завантажити (919kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена питанню використання електронних засобів навчання у процесі вивчення фізики. Автором статті проаналізовано низку праць сучасних науковців у галузі педагогіки та фізики. Обґрунтовано, що використання електронних засобів навчання сприяє підвищенню інтересу і, як наслідок, посиленню ефективності навчання учнів. З’ясовано, що головним завданням електронних засобів навчання є трансформація інформації, що вивчається як візуальна, засвоєння якої є значно цікавішим та продуктивнішим. Подано класифікацію електронних засобів навчання за різними ознаками. На конкретних прикладах продемонстровано застосування деяких електронних засобів навчання на уроках фізики та визначено їх переваги.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Електронні засоби навчання, вивчення фізики, унаочнення навчального матеріалу, Інтернет-ресурси
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 11:39
Оновлення: 12 Вер 2017 11:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25276
ДСТУ 8302:2015: Слободянюк І. Ю. Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 254–260.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу