Циганок, О. О.
(2017)
Українознавчий компонент мовознавчих дисциплін.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
с. 276-281.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано рівень наповнення українознавчим змістом дисциплін мовознавчого циклу, що вивчаються студентами-філологами Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Визначено ключові аспекти проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі та проаналізовано основні напрями вдосконалення мовної освіти фахівців. Доведено, що українська літературна мова є одним із основних чинників формування генофонду нації, визначальною константою в становленні українознавства, в якій зберігається світ поетичних уявлень, мораль, етика, душа народу. Автор статті наголошує на тому, що на заняттях студенти не тільки здобувають мовну освіту – тут формуються їхні погляди, характер, мораль, інтереси, оскільки сучасна школа потребує не просто педагога-викладача, а творчого, креативного, мислячого вчителя, який би вільно орієнтувався у проблемах освітнього простору.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |