Проблеми і завдання педагогічної науки України: аксіологічний підхід

Чернілевський Д. В., Сіранчук Н. З. (2017) Проблеми і завдання педагогічної науки України: аксіологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 282–286. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (351kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано проблему перетворення людини в особистість як основне завдання інформаційно-технологічної діяльності освітньої системи. Здійснено аналітичний огляд сучасних парадигм освітньої системи сьогодення України. Проаналізовано поняття «особистість», «освіта». Розглянуто поняття «освітологія» як напрям інтегрованого пізнання світу, спосіб креативного пошуку у розв’язанні суперечностей між формальною і неформальною освітою, спрямований на розробку теорії освітньої діяльності, вітакультурної методології, інноваційної оргтехнології модульно-розвивального навчання та масового соціально-психологічного експерименту. Визначено основні етапи розвитку освітології. З’ясовано значення самовдосконалення в процесі перетворення людини в особистість. Обґрунтовано думку про те, що самоосвіта, самовиховання та самоактуалізація є основними сутнісними складовими професійного самовдосконалення фахівця будь-якої сфери.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистість, мудрість, людиноцентризм, освітологія, самоосвіта, самовиховання, самоактуалізація
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 19:22
Оновлення: 12 Вер 2017 19:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25281

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу