Чернілевський Д. В., Сіранчук Н. З. (2017) Проблеми і завдання педагогічної науки України: аксіологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 282–286. ISSN 2076-6173.
52.pdf
Завантажити (351kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано проблему перетворення людини в особистість як основне завдання інформаційно-технологічної діяльності освітньої системи. Здійснено аналітичний огляд сучасних парадигм освітньої системи сьогодення України. Проаналізовано поняття «особистість», «освіта». Розглянуто поняття «освітологія» як напрям інтегрованого пізнання світу, спосіб креативного пошуку у розв’язанні суперечностей між формальною і неформальною освітою, спрямований на розробку теорії освітньої діяльності, вітакультурної методології, інноваційної оргтехнології модульно-розвивального навчання та масового соціально-психологічного експерименту. Визначено основні етапи розвитку освітології. З’ясовано значення самовдосконалення в процесі перетворення людини в особистість. Обґрунтовано думку про те, що самоосвіта, самовиховання та самоактуалізація є основними сутнісними складовими професійного самовдосконалення фахівця будь-якої сфери.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистість, мудрість, людиноцентризм, освітологія, самоосвіта, самовиховання, самоактуалізація |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 19:22 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 19:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25281 |
ДСТУ 8302:2015: | Чернілевський Д. В., Сіранчук Н. З. Проблеми і завдання педагогічної науки України: аксіологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 282–286. |