Ярошенко О. Г., Мозуль І. В.
(2017)
Феномен готовності майбутніх учителів початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності: теоретичний аспект і практичний стан.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
С. 303–307.
ISSN 2076-6173
Анотація
Стаття присвячена характеристиці підготовки майбутніх педагогів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності. Обґрунтовано склад, виокремлено та описано компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуальний, комунікативний) готовності майбутнього вчителя початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності, рівні її сформованості (відносно високий, середній, початковий). Наведено результати констатувального етапу педагогічного експерименту з виявлення рівнів готовності майбутніх учителів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів, предметна природознавча компетентність, готовність, компоненти, критерії та рівні готовності, констатувальний етап педагогічного експерименту. |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
12 Вер 2017 19:36 |
Оновлення: |
13 Вер 2017 09:48 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25285 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |