Феномен готовності майбутніх учителів початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності: теоретичний аспект і практичний стан

Ярошенко О. Г., Мозуль І. В. (2017) Феномен готовності майбутніх учителів початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності: теоретичний аспект і практичний стан. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 303–307. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (332kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена характеристиці підготовки майбутніх педагогів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності. Обґрунтовано склад, виокремлено та описано компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуальний, комунікативний) готовності майбутнього вчителя початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності, рівні її сформованості (відносно високий, середній, початковий). Наведено результати констатувального етапу педагогічного експерименту з виявлення рівнів готовності майбутніх учителів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів, предметна природознавча компетентність, готовність, компоненти, критерії та рівні готовності, констатувальний етап педагогічного експерименту.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 19:36
Оновлення: 13 Вер 2017 09:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25285

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу